Het avontuur zit er bijna op !

28 mei 2013 - Entebbe, Oeganda

Als ik dit verhaal schrijf zitten we aan onze laatste maaltijd in Oeganda. Het hotel heet Boma en ligt op 5 minuutjes van de luchthaven. We hebben niet veel slaap want om 2:00 !! vannacht worden we naar de luchthaven gebracht. ( slaapuren morgen ?? Hahaha ) De vlucht gaat om 5:15 naar Nairobi en vanaf daar om 8:25 naar 020  waar we om 15:55 hopen te landen.

Het was met recht een avontuur te noemen en we zijn weer vele ervaringen rijker !

Alle volgers hartelijk dank voor de leuke reacties/mails etc. etc. !!

Hopelijk hebben jullie genoten van onze blog !!

1. PA EN MA ALMEKINDERS:
    28 mei 2013
    hoi chris en desiree, wij zijn inmiddels terug van fiets vakantie en hebben de foto,s gezien van de belleblaas kindjes. erg leuk.de foto van bokito is indrukwekkend. het avontuur zit er op.wij wensen jullie een goede vlucht toe naar nederland en gauw tot ziens, liefs pa en ma almekinders.
  2. Peter:
    29 mei 2013
    Goede vlucht!! We kunnen in iedergeval zeggen dat de zonnepanelen in Oeganda zijn aangekomen voor jullie vertrek :). Nu is er weer een formuliertje zoek. Groet vanaf de Japanse ontbijt tafel vanuit de bergen bij Mt Fuji, not a bad place.
  3. Chris en Desiree:
    30 mei 2013
    En ik ben dus ook zonder vreemde vertragingen/stakingen via Cairo goed thuis gekomen! Joehoe!
  4. Henry de Gooijer:
    30 mei 2013
    Missie volbracht Chris! Geniet van de napret, en de mooie verhalen die je kunt vertellen.
  5. Chris en Desiree:
    Een moment van bezinning;

Je staat 's ochtends op, je gaat naar een zittoilet met goede riolering, je drinkt water uit de kraan, je maakt koffie/ thee met een elektrisch apparaat, je doet broodjes in de oven. En dan het moment van douchen; je hebt warm water zoveel je maar wilt, je kunt je haar föhnen met een elektrische föhn en je tanden poetsen met een elektrische tandenborstel. Wat hebben we toch een rijkdom in Nederland!

Desiree