Dag 17 Afscheid !

22 mei 2013 - Lira, Oeganda

Vanochtend eerst eens lekker uitgeslapen en daarna uitgebreid ontbeten. Ze hadden verse mango's en ananas vandaag wat erg lekker was.

Na het ontbijt met onze nieuwe chauffeur Isaac naar Lira gereden om nog wat euro's om te wisselen voor schillings en daarna richting de site gereden om Desiree alles te laten zien en nog wat kleine dingetjes af te handelen. We werden hartelijk begroet en moesten vele handen schudden vanochtend. De community was lovend over de inzet van Peter en Chris en zeer tevreden over de sponsor Joulz die in samenwerking met PicoSol dit project mogelijk hebben gemaakt. ( Laat maar komen dat vervolgproject wat mij betreft ! )

Na het uitdelen van tientallen pennen en kilo's snoep was het tijd voor onze lunch die vandaag bestond uit kip met rijst of spaghetti Bolognese. Zoals de hele week al het geval was smaakte het eten deze keer ook weer erg goed.

Na de lunch nog wat cadeautjes uitgedeeld aan de kinderen ( de bellenblaas is helemaal geweldig !  En van de tekensjablonen waren ze niet meer af te slaan ! ) en ook kleding (Ilonka en Desiree thx !! ) uitgedeeld aan de ouderen. Zelf kregen we twee kilo geroosterde pinda's mee voor onderweg ! ( die smaken erg goed !! )

Nadat er gebeden was voor een goede reis was het tijd om te gaan voor onze safari in Oeganda. Na een lange rit zitten we nu aan een koud pilsje met uitzicht op de Nijl !!

ps. Peter wij hebben wel olifanten gezien vandaag !?

1. Maja:
    22 mei 2013
    Hoi Chris en Desiree geniet van jullie reis!!
  2. Bep en Wim berg en dal:
    24 mei 2013