Dag 14 Op safari !

19 mei 2013 - Lira, Oeganda

Vanochtend vroeg vertrokken naar Chobe Lodge. We hebben 10 kinderen,van het gezin waar we deze hele periode gegeten hebben, in de Mitsubishi geladen. ( ken net ! )

Na een uurtje rijden komen we bij de ingang van het park en voldoen we de parkfee. De gamedrive kan beginnen en algauw zien we giraffes, buffels, wrattenzwijntjes en veel antilopes. Na een vermoeiende rit komen we aan bij Murchison Falls en klimmen we naar beneden om dit natuurgeweld van dichtbij te kunnen aanschouwen. Miljoenen liters water wurmen zich door een kloof om vervolgens als een met luid geraas naar beneden te storten.

We moeten daarna terug naar de lodge om aldaar aan te schuiven voor een heerlijk buffet en aansluitend kunnen we gratis gebruik maken van de infinitypool met een schitterend uitzicht over de Nijl ( je hoort en ziet de Nijlpaarden beneden in de rivier vanaf het zwembad ! )

Na een lange en vermoeiende rit keren we weer huiswaarts richting Lira

Morgen nog een dag werken en 's avonds is het feest ( omdat Desiree aankomt !? )

1. Chris en Desiree:
    20 mei 2013
    Het wordt dus een feest zonder mij :-(
    Maar als het goed is ben ik er dinsdagavond hahahahaha
  2. Bep en Wim berg en dal:
    Chris en Desiree,

Heel veel fijne dagen samen. Chris je hebt het verdiend.
    Ik heb jullie gevolgd en vond het heel interressant om te zien hoe dat allemaal in zijn werk gaat.
    Wij gaan ons hier bezig houden met andere dingen pffff.

Jullie horen nog van ons.
    Geniet !!!
    En groeten
  3. Chris en Desiree:
    Brrrrr, jaloers, zit je dan vast in Cairo ;-(
  4. PA EN MA ALMEKINDERS:
    20 mei 2013
    hallo chris en peter, zo juist de foto,s gezien van de safari. wat leuk met al die kinderen en jij op de achtergrond.geweldig.van desiree een sms,je gekregen dat ze vast zit in cairo. dat zit even tegen maar het komt goed. jullie schema komt alleen in de war denk ik.we hebben wat cadeau,tjes mee gegeven voor de kinderen. ik ben benieuwd of ze het leuk vinden.groetjes maar weer.